Stolik do gry w kości. cz 2

Dno do pudełek wykonałem ze sklejki 4 mm. Na pilarce wyciąłem na wymiar, a  strugiem wyrównałem kąty . Po tym przymiarka. Skoro wszystko pasuje to można wstępnie polakierować powierzchnię dna.

nowy-film-2-film_migawka-medium

nowy-film-3-film_migawka-medium nowy-film-4-film_migawka-medium

Aby welur z warstwą kleju dobrze przylegał, polakierowałem dwa razy powierzchnię dna caponem. Po wyschnięciu i wyszlifowaniu  płótno bardzo ładnie trzymało się sklejki.

nowy-film-5-film_migawka-medium

nowy-film-6-film_migawka-medium

Teraz trzeba wszystko skleić w całość i zostawić w ściskach na noc.nowy-film-7-film_migawka-medium nowy-film-8-film_migawka-medium nowy-film-9-film_migawka-medium nowy-film-11-film_migawka-mediumPodczas wykończania płótno zabezpieczyłem papierem. Wygrawerowałem także napisy pamiątkowe, które wypełniłem złotolem.

nowy-film-12-film_migawka-medium

nowy-film-13-film_migawka-medium nowy-film-14-film_migawka-medium nowy-film-15-film_migawka-medium nowy-film-16-film_migawka-medium nowy-film-17-film_migawka-medium nowy-film-18-film_migawka-mediumStoliki polakierowałem trzy razy lakierem wodnym. Jeden z nich – dębowo-jesionowy – zabarwiłem octem, w którym rozpuściłem watę stalową (elementy dębowe). Niestety nie za bardzo mi się to udało, więc ten zostanie dla mnie.dsc03839-medium dsc03843-medium dsc03844-medium dsc03847-medium20160928_154919-medium 20160928_154951-medium 20160928_155001-medium

Categories: Projekty, Z innej drewnianej beczki | Dodaj komentarz

Zobacz wpisy

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

