Deskorolka cz 2.

Deskorolka czekała dwa i pół tygodnia, aby klej wysechł. Nadszedł czas na kolejne etapy prac. Aby wyciąć deskę wydrukowałem z netu wzór. Trochę go zmodyfikowałem bo był węższy i dłuższy.

nowy-film-19-film_migawka-medium

nowy-film-20-film_migawka-medium

Po odpowiednim naklejeniu wyciąłem kształt na taśmówce. Na początku z grubsza, potem już dokładnie.

nowy-film-21-film_migawka-medium

nowy-film-22-film_migawka-medium

Kiedy został nadany już odpowiedni kształt, zabrałem się za szlifowanie deski wszystkimi szlifierkami jakie miałem.

nowy-film-23-film_migawka-medium nowy-film-24-film_migawka-medium nowy-film-25-film_migawka-medium nowy-film-26-film_migawka-medium

Do pomalowania deski użyłem octu z rozpuszczoną watą metalową. Bardzo dobrze kryje dąb, na ładny granatowo czarny odcień. Po polakierowaniu wygląda bardziej czarno niż granatowo.

nowy-film-27-film_migawka-medium nowy-film-28-film_migawka-medium nowy-film-29-film_migawka-medium

Wstępnie deska została raz polakierowana, następnie przekazana do ozdobienia spodu przez przyszłą właścicielkę.

20161002_174115 20161002_190141

Teraz mogłem już polakierować i zabezpieczyć malowidło. Trucki, łożyska i kółka kupiłem. Pozostało tylko to wszystko zamontować.

20161004_190810-large

 

A oto już zadowolona właścicielka deski. Pogoda wprawdzie nie sprzyjała, ale po mieszkaniu sobie trochę pośmigała.dsc03852-large dsc03855-large

 

Categories: Projekty, Z innej drewnianej beczki | Dodaj komentarz

Zobacz wpisy

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

