Witaj. Jest mi bardzo miło, że odwiedziłeś mój blog. Możliwe, że znalazłeś się tu przypadkiem, ale wierzę, że znajdziesz coś dla siebie.  Mam na imię Sebastian i kiedy mam czas po pracy lubię realizować moje pomysły z drewna, choć nie jest to mój zawód wyuczony. Niektóre z tych prac, zamieszczone na blogu nie są najładniejsze, ale tak właśnie się uczę. Umieszczam też fotografie z podróży, którymi mogę się inspirować. Proszę zostaw komentarz dobry lub nie, bo każda krytyka wiele wnosi i kształtuje. Dziękuję, że odwiedziłeś mój blog. 

Zabytkowe drzwi – inspiracje z podróży.

Zdjęcia przedstawiają drzwi z zamku Krzyżackiego w Malborku. Mają przeróżne wzory, a także przepiękne zdobienia. Niektóre metalowe ozdoby prawdopodobnie miały, także na celu wzmocnienie konstrukcji.

DSC01927 (Small)

DSC01929 (Small)

DSC01930 (Small)

DSC01978 (Small)

DSC01981 (Small)

DSC01982 (Small)

DSC02007 (Small)

DSC02022 (Small)

DSC02049 (Small)

DSC02143 (Small)

DSC02147 (Small)